18 ene 2011

ANY NOU, ETAPA NOVA, BLOC NOU

M'agraden els nous reptes i m'agrada encetar etapes noves. Avui acabo la tasca que el govern de la VIII legislatura, presidit pel president Montilla em va encomanar. Des d'aquí vull agrair públicament la confiança. Ha estat un honor treballar per al meu país des del govern, un plaer i tot un repte. Una magnifica experiència, també. Personalment estic molt satisfeta de la feina feta i de la que deixo encetada. Etapa nova: toca bloc nou també.  He de pensar encara com el faig i com l'organitzo. I com l'anomeno! No tinc pressa. Per a mi el bloc nou ha de continuar sent el que ha estat aquest que ara tanco. Un company que ha estat allà quan he necessitat dir-li alguna cosa. L'espai per expressar aquelles idees, explicar aquelles notícies o actuacions, emetre opinions que en un moment determinat m'han motivat o he volgut dir a persones diferents de les que veig cada dia i amb les que ja comparteixo la quotidianeïtat.  Sense presses de calendari, sense imposar-me cap obligació de periodicitat. El bloc és -tot i que estigui a la xarxa- només teu i tu has de dirigir-lo, no ell a tu. Es una opinió, no tothom hi estarà d'acord, òbviament. Però és Tal com ho penso. Apa, doncs, a reveure. Quan tingui la nova adreça la posaré aquí mateix.